Berling Exhibition Pavilion


Έργο: Εκθεσιακό περίπτερο 2015 –  Workshop Χρώμα & Διακόσμηση
Συνεργάτες: Attrax Design – Re/Construction Development
Τοποθεσία: Grand Hotel Θεσσαλονίκη
Φάση: Υλοποιημένο
Φωτορεαλιστικές Απεικονίσεις: The Slab

Βασική επιθυμία της εταιρείας ήταν να προβάλλει τα προϊόντα της και την πρακτική εφαρμογή τους με έναν πρωτότυπο τρόπο. Κεντρική ιδέα για το σχεδιασμό αποτέλεσε η χρήση των επιφανειών των εκθετηρίων και των πάγκων εργασίας για την εφαρμογή χρωματικών τεχνοτροπιών και υλικών. τα ίδια τα εκθετήρια λειτουργούν ως εκθέματα και το αντίστροφο. Αντιμετωπίσαμε το εκθεσιακό περίπτερο περισσότερο ως έναν χώρο διέλευσης παρά στάσης, διαμορφώνοντας κινήσεις γύρω από τα εκθετήρια και τους πάγκους όπου εφαρμόζονται οι τεχνοτροπίες χρωμάτων και υλικών.

Οι χαράξεις σε επίπεδο κάτοψης και όψης, η διάταξη των υλικών επίστρωσης με μη ορθοκανονικό τρόπο καθώς και η κλίση ορισμένων επιφανειών του περιπτέρου, προσφέρουν χαρακτηριστικές προοπτικές και μεγιστοποιούν το διαθέσιμο χώρο. Τέλος, η χρήση χρωμάτων από την παλέτα της Berling σε κατακόρυφες και οριζόντιες επιφάνειες, σε συνδυασμό με την επιλεκτική εφαρμογή του κόκκινου χρώματος της εταιρικής ταυτότητας, προσέδωσαν στο θεματικό περίπτερο την αναγνωρισιμότητα που αποτελούσε πρωταρχικό στόχο.

Project: Exhibition Pavilion 2015
Collaborators: Attrax Design – Re/Construction Development
Location: Grand Hotel Thessaloniki
Status: Completed
Architectural Visualizations: The Slab

The main target of the company was to exhibit its products and their applications in an original way. The design concept was based on using the surfaces of display stands and workbenches for application of color styles and materials: exhibition stands become exhibits and vice versa. We imagined the pavilion as a transitional space and not as an enclosed one, by shaping movements around display stands and benches where different color and material styles are applied.

Intense lines used for plan and elevation design, the arrangement of materials in a non-collateral way and the inclination of selected surfaces of the pavilion, create intense perspectives and magnify the available space. In conclusion, the use of Berling palette colors on vertical and horizontal surfaces in combination with the application of red, the brand identity’s dominant color, gave character to the thematic pavilion and the desirable recognition.